Szállítási információk

Futárszolgálat - Express One - házhozszállítás

Nem kell felesleges utakat megtennie, mert mi házhoz szállítjuk Önnek a megrendelt csomagot! Házhozszállítást végző partnerünk az Express One Kft. A futárszolgálat hétköznap 8-17 óra között kézbesíti a csomagot, melyről emailban és SMS-ben értesítést küld partnerünk. Ebben már a csomagszám is szerepel erre hivatkozva az Express One ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, illetve csomagkövetés is elérhető a futárszolgálat oldalán. Az e-mailben küldött kézbesítéstől kezdve 5 munkanap áll rendelkezésedre az átvételre. A 6. napon automatikusan visszafordítják a csomagot és azt csak normál szállítási költségért tudjuk újra elindítani. Kérjük figyeljen az 5 napos átvételre! A futárok egy része rendelkezik bankkártya elfogadó terminállal, de nem mind! Normál esetben készpénzben (beszedés) tudja a csomagot kifizetni átvételkor. Érdemes olyan szállítási címet megadni ahol hétköznap 8-17 óra között tartózkodik.

Rendelt termékek értéke / bruttó - kivéve bútor Szállítási díj
 0-25.000 Ft 1 490 Ft
25.001 Ft-tól INGYENES
   

Szállítási díjak 2019.09.02-től visszavonásig illetve módosításig érvényesek!

A fenti árak kizárólag a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek, szaküzletben leadott rendelésekre, viszonteladóink és szerződött partnereink részére más szállítási díj árlista érvényes! Érdeklődjön szaküzleteinkben!

 

Csomagkövetés az Express One weboldalán. (csomagkövetés szolgáltatás adataiért felelőséget nem vállalunk, ezt az Express One Kft kezeli)

https://tracking.expressone.hu/

Express One további elérhetőségei:

Telefon: + 36-1-877-7400; +36-1-877-7444

Email: ugyfelszolgalat@expressone.hu

 
Kiszállítási idő
A rendelés során igyekszünk előre jelezni a várható kiszállítás idejét. Abban az esetben ha minden rendelt termék van készleten a szállítás 3-5 munkanapon belül történik. Azonban, ha a rendelt termék beszerzés alatt áll, hiánycikk az időtáv akár hetekre is megnövekedhet. A rendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailben tájékoztatunk rendelésed állapotáról.
 

Személyes átvétel szaküzleteinkben

 
Természetesen személyesen is átvehető minden termék, a szaküzletek menűpontban található üzletünkben is, amely rendeléskor a rendelés véglegesítése előtt egy raktárak listából kiválasztható. Ennek semmilyen költsége nincsen.

Sérülés esetén!!

Kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan győződjön meg a sérülésmentességről! (Igen, illik kibontani - kifizetés után - és szemrevételezni a csomagot)
Sérülés esetén még az átvételkor kell jegyzőkönyvet felvenni a szállítóval / futárral.
Jegyzőkönyv nélkül nem érvényesíthető reklamáció.
 
A jegyzőkönyvet és a sérülésről egy fényképet kérjük emailban juttassa el a webshop@rextra.hu e-mailcímre, a további teendőket utána tudjuk megválaszolni.
Kipróbálni nem szükséges, az már normál garancia, a fenti csak a sérülten érkezett termékekre vonatkozik.
 
Azon termékeknél ahol a "Törékeny, nem szállítható.. csak saját felelőségre rendeld szállítással" jelzés fel van tüntetve, ott szállításkori sérülés esetén NEM tudunk utólag tenni semmit. - nem véletlenül van kiírva. Törékeny (üveg, kerámia, stb) terméket garanciával egyetlen futárszolgálat sem vállal szállításra. Természetesen igyekszünk megfelelően csomagolni de ezekre reklamációt nem tudunk elfogadni.