Vállalatirányítási rendszer bevezetése a Wellmed Magyarország Kft-nél

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01409GIN

 

Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) keretén belül meghirdetett GINOP-3.2.2-8.2.4-16 Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása tárgyú felhívásra a Wellmed Magyarország Kft. támogatási kérelmet nyújtott be.

A benyújtott pályázatot a Gazdaságfejlesztési Programok Irányító Hatóságának vezetője támogatásra érdemesnek ítélte, így  9 333 594 Ft összegű, vissza nem térítendő támogatásban részesült.

Cégünk, az 2012-ben alapított, és 100%-osan magyar tulajdonban lévő Wellmed Magyarország Kft. az ország egyik legnagyobb gyógyászati segédeszköz és műszerkereskedő vállalkozása. A hazai háziorvosok nagyrésze folyamatosan vásárol szaküzleteinkben. Országos üzlethálózattal rendelkezünk, a jelentősebb megyeszékhelyeken jelen vagyunk. Rendelők komplett felszerelését vállaljuk, továbbá az általunk szállított műszerek, bútorzat, irodatechnika beüzemelését, összeszerelését, használatuk betanítását is elvégezzük, javításukat, szerviz-tevékenységüket ellátjuk. A teljes termékpalettánkról vásárlóink a www.wellmedmo.hu weboldalunkon tájékozódhatnak.

Jelenlegi ERP rendszerünk nincs összeköttetésben az általunk üzemeltetett weboldallal, így az itt leadott rendelések feldolgozása számottevő hasznos időt vesz el kollégáinktól. Célunk, hogy ne csak az eddig interneten vásárlók, de az összes partnerünk az új weboldalon keresztül adja le rendelését, amely így idő- és felesleges munkaerő veszteség nélkül kerül feldolgozásra az új kialakítású rendszerben. 

A cégnek nincs meglévő informatikai rendszere így teljesen új kerül bevezetésre nem kell kapcsolódnia meglévőhöz. A CRM modul a vevőkkel és a szállítókkal kapcsolatos folyamatok feddhetők le az alapadatok rögzítésétől a hír és körlevelek készítéséig. A modul segítségével könnyedén összegyűjtheti és kezelheti meglévő és leendő ügyfeleinek adatait. A rendszerben nyilvántarthatjuk a kapcsolatfelvételek során rögzített teendőket, melyekhez határidőket is rendelhetünk. Partnereink részére a modulon belül hír és körlevél küldésére is van lehetőség. Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció: Az a rendszer kontrolling és döntéstámogató moduljával a vállalkozás jövedelem termelőképességének elemzése széles körben paraméterezhető. A modulban kereskedelmi, pénzügyi és készlettel kapcsolatos kimutatásokat tudunk lekérdezni, készíteni. Az előbb említett kimutatások mellett általánosan paraméterezhető lekérdezéseket is tudunk készíteni. Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció:Az ügyviteli rendszer Beszerzési és logisztikai moduljával a telephelyek, raktárak és különféle bizonylatok segítségével a teljes logisztikai folyamat lefedhető a beszerzési igény felmerülésétől az értékesítésig. A modul a beszerzés folyamatához kapcsoló törzsadatok, bizonylatok adminisztrálásán túl, a kívánt rendelkezésre álláshoz szükséges raktárkészlet fenntartásához, valamint a beszerzés optimalizálásához nyújt segítséget. A modul másik alapvető feladata az értékesítési folyamatok teljes értékű leképezése, a szükséges bizonylatok és nyomtatványok elkészítése. Pénzügyi, számviteli terület funkcionális specifikáció:az  ügyviteli rendszer Pénzügyi modulja a vállalat felmerülő pénzügyeinek komplex menedzselése a bank, pénztár, vevők és szállítók összefüggésében. A modul a pénzügyi nyilvántartásokat és funkciókat foglalja magába. A rendszer folyószámla kezelésében jellemzően integrációs feladatokat lát csak el, hiszen az értékesítésből, beszerzésekből származó tételek, azok keletkezési helyén kerülnek felvezetésre. Azonban a teljes pénzügyi folyószámlához még hiányzó napi bank- és pénztárbizonylatok rögzítése már e modulban történik. A vevői követelések és szállítói tartozások nyomon követésén keresztül információk gyűjthetők a várható bevételekről és kiadásokról,

határidős kintlévőségekről. Elektronikus iratkezelési rendszer funkcionális specifikáció: Érkeztetés, iktatás, nyilvántartása. A munkafolyamat irányítás a munkavégzés hatékonyságát növeli. A internetes értékesítés és az internetes fizetés az online értékesítést segíti. A rendelés sokkal gyorsabbá válik. Munkafolyamat irányítás.:A VECTORY Raktár automatizálás modulja a raktári dolgozók munkájának és a raktárkezeléssel kapcsolatos folyamatok (pl. Beszerzés, Áruátvétel, Raktár komissziózás/feltöltés, Raktár önkiszolgáló, Csomagoló, Szállítás) támogatására szolgál.

· a szerződött támogatás összege: 9 333 594
 
· a támogatás mértéke (%-ban): 40 %
 
· a projekt tervezett befejezési dátuma): 2021.04.29
 
· projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01409